uiks..peniaga macam n pon ade ke?

Adeiiii, seram gak Bdk Botak nk buat entry nie, bukan rasa seram sb ada hantu ke apa tapi geli dgn sikap penjual ni yg meludah dalam setiap bungkusan air soya yg dijualnya. Adeeeiii, apa la yg dia buat tu, baca jampi ke apa?

Korang bleh tgk kat Youtube ni -> Penjual Meludah Dalam Air Soya

Dikatakan gerai ni terletak kat kawasan Bandar Baru Bangi, Bdk Botak pernah tinggal kat sana iaitu kat Seksyen 8 depan Kompleks PKNS tu. Tapi dalam video tu x perasan lak kat area mana sebab xda bangunan2 sebagai petunjuk.

Bdk Botak yg tgk video tu pon rasa geli2 dah bila tgk. Sapa la yg terbeli kat kedai tu msti pergi serang @ bakar ja kedai tue. Xda etika betul penjual tue, isk3...

Mesti ramai yg brenti minum air soya lepas nie.


P/s: Nak berniaga, berniagalah elok2. Kan dah kantoi sb ada yg rakam video cmni. Sekarang sapa yg malu. Kerana nila setitik, rosak soya sebelanga, he3... Baca sorang2 ja? Kongsilah dgn kawan2, he3...

Bookmark the permalink. RSS feed for this post.

Leave a Reply

FarEast Roslan 2010. Powered by Blogger.

Search

Swedish Greys - a WordPress theme from Nordic Themepark. Converted by LiteThemes.com.